اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر
اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر

Beni İrşad Eden

Ağla gözüm ağla, gülmezem ayruk

Gönül dosta gider, gelmezem ayruk

    

Ne gam bunda bana, bin gez ölürsem

Anda ölüm olmaz, ölmezem ayruk

    

Yansın canım, yansın aşkın oduna

Aksın kanlı yaşım aksın, silmezem ayruk

   

Göyündüm aşk ile, ta kül olunca

Boyandım rengine, solmazam ayruk

   

Beni irşat eden mürşid-i kamil

Yeter, bir el almazam ayruk

    

Varlığım yokluğa denişmişem ben,

Bugün, cana, başa kalmazam ayruk

    

Fenadan bekaya göç eyler olduk

Yüneldim şol yola, dönmezem ayruk

   

Muhabbet bahrinin gavvası oldum,

Gerekmez, Ceyhuna dalmazam ayruk

Dilerim fazlından ayırmayasın

Hocam, senden özge sevmezem ayruk

   

Söyler aşık dilinden bunları Yunus

Eğer aşık isem, ölmezem ayruk

   

Yunus Emre

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد