اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر
اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر

بوتون دنیانی من

چوخ گوزه‌للر گوردوم آختاردیم بوتون دونیانی من

تاپمادیم عالمده اوز کونلوم سئون جانانی من

بی‌نوا پروانه‌لر تک یئتمه‌دیم مقصودیما

عشق سوداسیله یاندیردیم بو شیرین جانی من

نازنین، آهو باخیشلی چوخ پری‌لر گورموشم

سئومه‌دیم اوز سئوگیلیمدن باشقا بیر جیرانی من

بولبول نالانی‌یم من بیر گول اوزلی دلبرین

نیلره‌م هر لاله اوزلی غنچه‌ی خندانی من

هر گولون بیر عطری وار هر غنچه‌نین بیر نشئه‌سی

اولموشام چوخ نازنین‌لر باغی‌نین باغبانی من

وار امیدیم وصل جانانه یئتیشسین تئز الیم

آهیله سوندوررم آخر آتش هجرانی من

«واحدم» بیمار عشقم غیردن یوخ منتیم

دردیمه جانان الیله ائیله‌رم درمانی من

شاعر: واحـد

نظرات 6 + ارسال نظر
دالغا 23 اسفند 1391 ساعت 17:01 http://heiva120.blogfa.com

ساغول قارداش تانری سنلن راضی اولسون
چ.خ سئوینیرم سانا تای اوغلانلار هله ده تورک دیلینه دایاقسیز

تشکرلر

ایوب حسن زاده 23 اسفند 1391 ساعت 23:14

دست شما واقعن درد نکنه.

لیلا 25 اسفند 1391 ساعت 13:27

چوخ ساقول

kharvanaie 25 اسفند 1391 ساعت 18:30 http://kharvanair.parsxp.com

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری من خیلی خوشم اومد میخواستم بگم که تو سایت منو تو لینک دوستان بزار منم وبلاگ تورو اگه خواستی سر بزن ارزشش رو داره
http://kharvanair.parsxp.com/

مهران tv[d 27 اسفند 1391 ساعت 09:05

یاشا . چوخ گوزل

رضا عابدی 19 اسفند 1393 ساعت 21:54

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری

رضا عابدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد