اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر
اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر

گوزلرینین قاره سینه!

سوگیلیم زولفون توکوبدور گینه اول شانه سینه 

قوربانام زولفونه هم زولفو گزه‌ن شانه سینه 

گئجه گوندوز گزرم دلبریمین کویینی من 

...چونکی یوخ منده لیاقت گئدم اول خانه سینه 

دالیسیجان دوشرم فیکر و خیال ایلیه‌رم 

دوشجکدیر پس هاچان سایه‌م اونون سایه سینه 

حوری جنت ده گرک دیر گورورم حوری‌نی من 

تا کی گوزلر ساتاشیر گوزلرینین قاره سینه 

دوزدی غمزه اوخونون یاره‌سی کار ائتدی منه 

لاکین آرزوم بو دی کی مرهم اولوم یاره سینه 

من گونش اولسام اگر سنده گرک مهپاره 

چونکی یئتمز اول گونش سئودیگی مهپاره سینه 

شاعیر: الهامی علمداری

نظرات 6 + ارسال نظر
آیدین 28 بهمن 1390 ساعت 22:54

از انتشار وبلاگ شما تشکر می کنم.
امیدوارم موفق باشی

دختران سارا 10 اسفند 1390 ساعت 17:56

سلام بااجازه شما یکی ازشعرهای شمارادروبلاگ دختران ساراگذاشتیم .باتشکردختران سارا

وحید 15 اسفند 1390 ساعت 18:53 http://www.e-irrigation.blogfa.com

ساغ اولاسیز
اللرینیز آغریماسین

یاشاسینلار تورک ائللر - یاشاسین تورک آذربایجان

فرید 6 فروردین 1391 ساعت 02:23

واقعا دستت درد نکنه دلمونو تکوندی

صفت الله 7 بهمن 1391 ساعت 18:38 http://sefatbagheri.blogfa.com/

باسلام
خیلی عالی بود بااجازه شما این شعر را با ذکر نام شاعر در وبلاگم ثبت کردم . امیدوارم که راضی باشید. و اگر اجازه بدید از شعرهایت در سایتم بیشتر استفاده کنم استفاده کنم.

با سلام
خواهش می کنم منظور من از راه اندازی وبلاگ توسعه ی فرهنگ و ادبیات کشور عزیزمان بوده است.

سوگل 17 اردیبهشت 1393 ساعت 09:47 http://sogol2020.com

سلاملار.ن نه گوزل شعربسلمیسوز .نه گوزه ل دویغویا مالکسیز.الله سیزی قوریسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد