اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر
اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر

مردم فریب

شب یار من تب است و غم سینه سوز هم

تنها نه شب در آتشم ای گل که روز هم

ای اشک همتی که به کشت وجود من

آتش فکند آه و دل سینه سوز هم

گفتم: که با تو شمع طرب تابناک نیست

گفتا: که سیمگون مه گیتی فروز هم

گفتم: که بعد از آن‌همه دل‌ها که سوختی

کس می‌خورد فریب تو؟ گفتا هنوز هم

ای غم مگر تو یار شوی ورنه با رهی

دل دشمن است و آن صنم دل‌فروز هم

رهی معیری

نظرات 3 + ارسال نظر
تبریززیبا 18 مرداد 1390 ساعت 19:23 http://tabrizeziba.ir

سلام
به دلیل منتقل شدن سایت تبریززیبابه سایتGozal Tabrizخواهش میکنم اطلاعات زیررودرپیوندهای سایتتون جایگزین تبریززیبابکنید.ممنون

نام سایت: Gozal Tabriz
ادرس سایت: gozaltabriz.com

بعدازتغییرلینک لطفادرGozal Tabrizبه من پیام بدین تاسایت شماهم درپیوندهای Gozal Tabrizثیت بشه.
بازم ممنون وتشکر

وحید 21 مرداد 1390 ساعت 01:46

با سلام و عرض ادب
دوست خوبم از خوندن مطالب شیرین و دلنواز شما بسیار لذت بردم و از بارگاه خداوند متعال برای شما آرزوی بهترین ها را دارم
شما هم اگر وقت کردید به وبلاگ بنده سری بزنید اگر خوشتون اومد و پسندیدید از وبلاگتون یک لینک هم تو وبلاگ بنده بزارید
با کمال تشکر ساقی

Gozal Tabriz 22 مرداد 1390 ساعت 23:53 http://gozaltabriz.com

سلام
شماهم لینک شدی،ممنون ازلطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد