اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر
اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر

یار قاصدى

سن یاریمین قاصیدی سن

اگلش سنه چاى دئمیشم

خیالینى گوندره‌یب دیر

بس کى من آخ- واى دئمیشم

آخ! گئجه‌لر یاتمامیشام

من سنه لاى- لاى دئمیشم

سن یاتالى، من گؤزومه

اولدوزلاری سای دئمیشم

هر کس سنه اولدوز دئیه

اؤزوم سنه آى دئمیشم

سندن سونرا، حیاته من

شیرین دیسه، زاى دئمیشم

هر گوزه‌لدن بیرگول آلیب

سن گؤزه‌له پاى دئمیشم

سنین گون تک باتماغیوى

آی باتانا تای دنمیشم

ایندى یایا قیش دئییرم

سابق قیشا یاى دئمیشم

گاه طویووی یاده سالیب

من ده لى، ناى- نای دئمیشم

سونرا یئنه یاسه باتیب

آغلاری های هاى دئمیشم

اتک دولو دریا کیمى

گؤز یاشیما، چاى دئمیشم

عمره سوره‌ن من قره گون

آخ دئمیشم، وای دئمیشم

استاد شهریار

نظرات 11 + ارسال نظر
به تو چه! 3 تیر 1391 ساعت 23:12 http://عشقه کره

مرسی بد نبود به وب ما هم سر بزن

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود.....
من عاشق اشعار استاد شهریارم .........با افتخار لینک شدین

رویا 9 شهریور 1391 ساعت 11:36

سلام خیلی خیلی ممنون من که لذت بردم واقعا تشکر می کنم که زحمت کشیدین و شعر های ترکی استاد شهریار و تو وبتون نوشتین. بازم ممنون بای

شهیده ولیپور 25 آبان 1391 ساعت 09:21

چوخ یاشا

حجت وهادی وعلی 13 آذر 1391 ساعت 11:03

اذربایجان یوخ ایران یوخ بلکه دنیانین افتخاری سن استاد شهریار

بیردنیا ممنون کی استادین شعرلرین وبلاگیز دا گویوب سوز

هادی 14 اسفند 1391 ساعت 08:02

ادم لذت میبره اشعار شهریاررومیخونه خدارحمتش کنه نور به قبرش بباره.

راضیه 18 اسفند 1391 ساعت 16:42

عالیه
بااجازتون کپی کردم مرسی

زهرا 22 فروردین 1392 ساعت 18:00

به به آدام کف الیر بشعر اوخیاندا.الله رحمت السین اوستادا.

reza dashti 9 خرداد 1392 ساعت 23:34

reza dashti 9 خرداد 1392 ساعت 23:36

ostad yasha sani,allah sana rahmat elasin

مجتبی 26 خرداد 1392 ساعت 20:19

واقعا یاشا خیلی اشعار زیبایی بودن ، کیف کردم دمتون گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد