اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر
اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر

رسوای دل

همچو نی می‌نالم از سودای دل

آتشی در سینه دارم جای دل

من که با هر داغ پیدا ساختم

سوختم از داغ ناپیدای دل

همچو موجم یک نفس آرام نیست

بس که طوفان زا بود دریای دل

دل اگر از من گریزد وای من

غم اگر از دل گریزد وای دل

ما ز رسوایی بلند آوازه‌ایم

نامور شد هر که شد رسوای دل

خانه مور است و منزلگاه بوم

آسمان با همت والای دل

گنج منعم خرمن سیم و زر است

گنج عاشق گوهر یکتای دل

در میان اشک نومیدی رهی

خندم از امیدواری‌های دل

رهی معیری

نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه 12 تیر 1390 ساعت 13:11

سلام
لطفا از اشعار استاد سید صابر موسوی هم استفاده کنید واقعا غزل های بی نظیری دارن اگه تو گوگل سرچ کنید مطالب زیادی درباره ایشون پیدا می کنید و کتابی هم دارند با نام بغض دیر سال من ایشون شاعر محبوب و پر طرفداری هستند و مطمئن باشید استفاده از اشعار ایشون مخاطب وبلاگتون رو بالا می بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد