اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر
اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر

حدیث دل

جز حدیث دل که با شاهی دهان جام گفت

هر چه گفت اهل دلیل و درس و دانش خام گفت

می‌فریبند اهل ظاهر را به بوی باغ خلد

این حدیث معتبر را مرغکی در دام گفت

با چنین صنعت که زاهد می‌کند در لفظ و لحن

سنگ‌ها را می‌توان آئینه‌ی اسلام گفت

رشته‌ها شد مار و من حبل‌المتین جویم هنوز

هر که گفت از عقل دارم بهره‌ای سرسام گفت

غنچه‌ها را کاین چنین اندر فلاخن می‌نهند

بد مبین گر سوسنی واعظ شد و دشنام گفت

روز رجعت باید از سوراخ سوزن بگذری

این سخن با ترمه پوشی درزی ایام گفت

هرچه گفتار است بر دیوار و در کوبیدنی است

جز حدیث دل که با شاهی دهان جام گفت

عسگرشاهی اردبیلی

نظرات 5 + ارسال نظر
پسر آزاد 12 بهمن 1389 ساعت 20:04 http://saze-shekaste.loxblog.com

درود
بلاگ بسیار زیبا و پرباری داری.من یه بلاگ شعر ایجاد کردم،بلاگ شما رو لینک میکنم. لطفا شما هم من رو لینک کنین.

ممنون

saber 15 بهمن 1389 ساعت 14:41 http://www.azarikids.com

با سلام خدمت شما...
گروه بزرگ ما به تازگی اقدام به ایجاد کلوب بچه های ترک و آذری زباتن کرده برای شرکت در مدیریت ان آدرس وبلاگ خود را به ان آدرس انتقال داده و به مدیریت سایت آذری کیدذ اعلام بدارید تا در مدیریت نقشی داشته باشید
www.azarikids.com

سلام
خوبین اقای شاهی
به وبلاگ من هم سر بزن در مورد گلین قشلاقی نوشتم
دوست دارم شعر گلین قشلاقی تو وبلاگ من باشه
منتظر شما هستم تا لشعارتان را در وبلاگ گلین قشلاقی به نمایش بزارم

جناب آقای شاهی از شعرهایتان بیشتر لذت بردم بنده هم شعر می گویم به وبلاگم سر بزنید اگر پسندیدید باهم تبادل لینک کنیم.متشکرم
زعفر نظرزاده زاهد مدیر وبلاگ ( فخری آنا)

حسین خیرزاده آذر 15 مرداد 1391 ساعت 18:44 http://AZAR8RODE

سلام استاد ضمن سلام وعرض ادب
امیدوارم همیشه سر زنده ودست به قلم باشید
نو آوری جناب عالی در عرصه نوحه سرایی آمیخته با عرفان وشیوه خاصی که کمتر کسی توانسته مقام حضرت سید الشهدا را چنتین توصیف نماید بی نظیر وقابل تحسین است

امیدوارم سالهای سال زنده بمانید وما شاهد شاهکار های ادبی شما باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد