اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر
اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر

روباعی‌لر استاد منزوی‌دن

من ربابم آغلاماقدان دوْیمارام

اؤلۆنجه من بۇ قاره‌نی سوْیمارام

مدینه‌نین خانیملارێ دینمه‌یین

عزالیام باشا حنا قوْیمارام

***

من ربابم فاطمه‌نین گلینی

اوّل دئدیم بلالره بلینی

بۇ نیسگیله اؤلۆنجه من آغلارام

اصغریمین باغلامێشدێم الینی

***

درک ائتمه‌دیم اشاره‌وی دوْیۇنجا

اوْخشامادێم اوێخ یاره‌وی دوْیۇنجا

دیلسیز گئتدۇن سنه دیل اؤرگه‌تمه‌دیم

ترپه‌تمه‌دیم گهواره‌وی دوْیۇنجا

***

من ربابم دییه‌ره‌م دردیمی هر آن بالاما

آغلارام شام-وْ-سحر دیده‌سی گیریان بالاما

هر زامان دۆشسه منیم یادیمه هیجران گئجه‌سی

ائیله‌ره‌م صبحه کیمی ناله-وْ-افغان بالاما

 

قوْشار: استاد رحیم منزوی اردبیلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد