اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر
اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر

گئتمه

سن سیز اوره گیم ناره گرفتار اولو گئتمه

کئچمیش قارا گونلر منه تکرار اولو گئتمه

مین دردیمه درمان گتیریب نرگس مستون

گئتسون دل سودا زده بیمار اولو گئتمه

اون دورت گئجه لیک آی کیمی ساچ کونلومه یوخسا

زولفون کیمی آیدین سحریم تار اولو گئتمه

کونلوم قوشو چیخمازدی چمن سئیرینه سن سیز

سنلن گوزلیم مایل گولزار اولو گئتمه

حاشا گوله بیر گول اوزومه دهر ده سنسیز

گولشنده ده گوللر گوزومه خار اولو گئتمه

جان نقدینه بیر نازینی ساتسون آلارم من

کیم من کیمی اول نازه خریدار اولو گئتمه

عشاق آرا باشیم اوجالار داغ کیمی قالسون

اغیار آرا عاصیم قوجالیب خوار اولو گئتمه

استاد عاصم اردبیلی

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید 11 مهر 1389 ساعت 13:27 http://dostyesalem.blogfa.com

سلام
نوشته های بسیار زیبایی دارین

سهیل 15 مهر 1389 ساعت 00:06 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . خسته نباشی . وبلاگ قشنگی داری . من استاد شهریار رو خیلی دوست دارم . واقعا شهریار حافظ معاصر ماست. من شعره خان (خان ننه) شهریارو با صدای خودش تو گوشیم دارم و لااقل هفته ای یک بار گوش می دم . واقعا قشنگه هر چند شعر و داستان غمگینی است. امید وارم موفق باشید.

باران 15 مهر 1389 ساعت 18:42 http://bbaarraann24.blogfa.com

برآیینه جمال داور صلوات
بر روشنی چشم پیمبر صلوات
برحضرت معصومه فروغ سرمد
بر دسته گل موسی جعفرصلوات

الیاس 27 فروردین 1396 ساعت 11:38

عالی عالی عالی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد