اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر
اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر

نازا قویدی

بیر بوسه تمنّا ائله دیم یار نازا قویدی

قیشدیر دئدی وعده ی وصلین یازا قویدی

بیلمم منی گورجک نییه سرعتله سووشدی

یالواردیم ایاق تورموزا قویسون گازا قویدی

لطف ائیله دئدیم قویما بو عشقین کوزی سونسون

چونبلدی بیر آز مجمر عشقه آزا قویدی

اصرار ائله دیم لطفووی آرتیر بو حقیره

چوخلوق دئدی پوخلوقدی بناسین آزا قویدی

کونلوم قوشون، ازل؛ اوزی پروازه گتیردی

سونرا منی مرج ائیله مه گه قوشبازا قویدی

آهیم دالیسیجان او قَدَر کئش تک، اوزاندی

اولچوب حسابین ساخلاماقی بزّازا قویدی

برکیدی اَتیم پیشمه دی عشقین اوجاقیندا

باسدیردی کوله پیشمگیمی آشبازا قویدی

صادق بو غزلدن ایکی بیت ائیله دی انشا

لطف ائیله دی شعرین دالین عاصیم یازا قویدی

استاد عاصم اردبیلی

نظرات 2 + ارسال نظر
باران 11 مهر 1389 ساعت 01:59 http://bbaarraann24.blogfa.com

سلام حالتون چطوره؟
راستش بخواین من عاشق زبان ترکی هستم و خیلی دوست دارم یاد بگیرم
شمارو تو گوگل پیدا کردم وبا اجازه تون با نام :تراختور تبریز لینک کردم در وبم/ با اینکه زبونتونو نمیدونم ولی از آهنگتون کیف کردم
به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم.

هوشمند 1 آبان 1392 ساعت 17:32

با سلام واقعا حظ کردم ازاین شعر عاصم اللری وار اولسون هم طنز هم جدی هم ضرب المثل های ترکی هم اصطلاحات عامیانه واقعا هنرنمایی کرده در این شعر از تلاشهای شما هم ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد