اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر
اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر

لزگی قیزی

اتگینی چیرمیه رک

سامور چایدان کچنده سن

خفیف- خفیف اسه ن کولک

ئوپدی سنین گل اوزوندن ...

کونول دئدی: دایان بیر آز

او دلبیرین سیرینه دال

دئدیم تورا یاخین دورماز

اوچی گورموش اورکک مارال

آچدی خیال یلکنینی

سامور چایین باش بندینه

اورک دئدی: باغلار منی

او گوزلرین کمندینه

گلیب چخدین سن ساحله

آیاغینی ئوپدی چمن

نه من گلدیم، نه سن دیله

بودا کچدی عمریمیزدن ...

سن عمرینین گنج یاشیندا

آددیمینی سایا- سایا

گلیب کچدین داغ باشیندا

توستولنن بیر کومایا

اورک قالدی یانا- یانا

ایلک گوروشدن آیریلدیق بیز

سن او یانا، من بویانا

قالدی آیاق ایزلریمیز ...

صمد وورغون 1939

نظرات 4 + ارسال نظر
فرنام 26 فروردین 1389 ساعت 21:28 http://se7enboys.blogsky.com


سلام دوست عزیز...
وبلاگ زیبا و جالبی دارین....
اگه تمایل به تبادل لینک بودین لطفا منو با اسم یاور همیشه عاشق لینک کنید بعد بهم خبر بدید تا من هم شما رو لینک کنم!
در ضمن اگه می خوای چزو پر بازدید کننده ترین وب ها باشی یه سر به وب من بزن تا راهنماییت کنم ...
ثبت نام در بین 150 موتور جستوجوگر (رایگان)
www.se7enboys.blogsky.com
شاد باشی دوست من

تشریف بیارین منتظرم!

قره داغلی 17 بهمن 1390 ساعت 23:59 http://www.aharri.com

سلام

واقعا از وبلاگتان لذت بردم.

کاش در عبارت
اشعار ترکی آذری و فارسی
کلمه آذری رو حذف می کردید تا جا برای تحریف و جعل باز نباشد!

ساغولون اللریز آغریماسین

rend1.mihanblog.com 11 فروردین 1392 ساعت 20:36

سلام.درخاطرات صمدورغون...روزی درراهی به کودکی برخورد میکند.ازوی میپرسد شعر چه بلدی؟کودک بدون اینکه شاعررابشناسد ازوی شعری بامزمون مادرومحبت مادر را میخواند.ودراین حال اشک برچشمان صمد حلقه میزند.کودک میگوید که شاعرشعررا برای من سروده است تو چرا گریه میکنی؟وشاعر میگوید آن زمان مادر صمد یعنی شاعر هم تازه فوت کرده بود.....متن این شعر از یادم رفته .اگر دسترسی داری درصورت امکان لازم دارم به وبلاگ درد دلهای عاشقانه ارسال کن.ساغ قال.

درد دلهای عاشقانه رند 14 فروردین 1392 ساعت 01:20

سلام وب لاگ درد دلهای عاشقانه رند در اعلام نظر کلمه رند نیافتاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد