اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر
اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر

مادر از بهر غم و رنج جهان زاد مرا

مادر از بهر غم و رنج جهان زاد مرا

درس غم داد در این مدرسه استاد مرا

دل من پیر شد از بس که جفا دید و جفا

ندهد سود دگر قامت شمشاد مرا

آنچه می خواست دلم چرخ جفا پیشه نداد

و آنچه بیزار از آن بود دلم، داد مرا

غم مگر بیشتر از اهل جهان بود که چرخ

دید و سنجید و پسندید و فرستاد مرا

در دلم ریخت بس بر سر هم غم سر غم

دل مخوانید، خدا داده غم آباد مرا

زندگی یک نفسم مایه ی شادی نشده است

آه اگر مرگ نخواهد که کند شاد مرا

ترسم از ضعف، پریدن ز قفس نتوانم

گر که صیاد، زمانی کند آزاد مرا

آرزوی چمنم کم کمک از خاطر رفت

بس در این کنج قفس بال و پر افتاد مرا

یک دل و این همه آشوب و غم و درد عماد

کاشکی مادر ایام نمی زاد مرا

عماد خراسانی

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی 26 اردیبهشت 1391 ساعت 07:41 http://sungun-sasi.blogfa.com

خیلی عالیه واقعاْ وبلاگ زیبایی درست کردین بعضی ار اسکریپترها رو هم خوب تغییر دادی معلومه خیلی واردی ممنون میشم اگه به من هم یاد بدین امیدوارم موفق باشید
منم وبلاگی با عنوان سونگون سسی راه اندازی کردم خوشحال میشم به من سر بزنی
در ضمن اگه مایل به تبادل لینک بودی خیلی خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد