اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر
اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر

هنوز از شب...

هنوز از شب دمی باقی است،

می‌خواند در او شبگیر

و شب‌تاب، از نهان‌جایش، به ساحل می‌زند سوسو.

     

به مانند چراغ من که سوسو می‌زند در پنجره‌ی من

به مانند دل من که

هنوز از حوصله وز صبر من باقی است در او

به مانند خیال عشق تلخ من که می‌خواند

      

و مانند چراغ من که سوسو می‌زند در پنجره‌ی من

نگاه چشم سوزانش-امیدانگیز- با من

در این تاریک منزل می‌زند سوسو

شاعر: نیما یوشیج

نظرات 1 + ارسال نظر
patomat 18 فروردین 1392 ساعت 21:42 http://gravatar.com


خیلی مسخره بود این دیگه چی بود

نچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

عزیز شعر نو هست دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد