اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر
اشعار ترکی آذری و فارسی

اشعار ترکی آذری و فارسی

مئی ساتانلار کوچه‌سی- تورکی و فارسیجا شعرلر

حیران

گوی ده ن منه بیر بایداقیزیل قان گتیریب لر

یوخ یوخ گونشین آلماسین احسان گتیریب لر

حیرت یوگوره رکن ائله اوزسوزله میشم کی

بوهیکله آلقان داچیمه ن جان گتیریب لر

بیر دالغالی جوشغون دنیزی من ده اکرکن

هر بیریئنی چیرپینتیما طوفان گتیریب لر

گوی قورشاغی منظومه لری بیرساپا دوزموش

بوسینه مه مین حالقالی کیهان گتیریب لر

بوجان کی غزل چشمه لرین ده ن می ایچیب دیر

هر دالغادامین شیهه لی دیوان گتیریب لر

بهت عالمی دیر سن هار بو من هارا بالله

بیلمم منی هاردانن هارا حیران گتیریب لر

قوی دال بادال انسین نفسون روحومه وحشی

مجنونلوقوما عشقی پریشان گتیریب لر

شاعردئیه بیلمز نه یازیر یا یازاجاق دیر؟

وحی عطرلی الهام لاری الان گتیریب لر

حورالره باخ ائلچی غزل طرحی توکنده

مضمون یئرینه آتش و عصیان گتیریب لر

عباسعلی یحیوی اردبیلی

نظرات 1 + ارسال نظر
دکتر ابرام 29 اردیبهشت 1390 ساعت 10:58 http://azartiractor.com

با عرض سلام
خسته نباشید
عزیزم
خوبی
من چند تا شعر از وبلاگ شما برداشته ام و تو وبلاگ خودم با ذکر منبع یعنی اسم وبلاگ شما قرار دادم و آماده تبادل لینک با شما هستم اگر راضی به تبادل لینک با ما هستی به ما اعلام کنید و من را با اسم آذربایجان و تورک شعرلری لینک کنید
با تشکر
من شما را با اسم وبلاگ شما لینک کردم
یا علی
و در آیند از مطالب شما بیشتر استفاده می کنیم

با تشکر
دکتر ابراهیم آقازاده اصل
مدیریت وبلاگ آذربایجان
رئیس جمهور دوره شانزده ام
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد